Automobilka Hyundai ako oficiálny sponzor UEFA EURO 2016 vie, že vášeň k futbalu pochádza z naozajstných fanúšikov a to bez ohľadu na vek.

By / 1 rok ago / Šport a zdravie / No Comments
Automobilka Hyundai ako oficiálny sponzor UEFA EURO 2016 vie, že vášeň k futbalu pochádza z naozajstných fanúšikov a to bez ohľadu na vek.

Prvé video „Prichádza Euro 2016“, ktoré bolo zverejnené na začiatku turnaja dosiahlo viac ako 33 miliónov zhliadnutí na YouTube. Druhé video „Čakanie“ je prítomné už od 1. júna. Video zobrazuje mladú dievčinu a dlhoročného životného fanúšika, ktorý cestuje na zápas v Hyundai automobile a je zaseknutý v zápche. Super hviezda ako Cristiano Ronaldo zdržiava zápas pokiaľ nedorazia ozajstní fanúšikovia. Video môžete zhliadnuť nižšie:

 

Pre UEFA EURO 2016 je Hyundai Fan Park online strediskom, kde ozajstní fanúšikovia majú prístup k rôznym hrám, novinkám a súťažiam. Napriklad súťaž o automobil Hyundai i20, ktorá prebieha od 1. júna do 10. júla.

 

Hyundai Fan Park nájdete len v 2 krajinách Európy. Prvý je vo Veľkej Británi a druhý v Českej republike. Viac o českom Fan Parku, ktorý je v Prahe tu.

 

V priebehu celého turnaja bude Hyundai poskytovať viac ako 350 vozidiel, ktoré budú pomáhať s transportom na zápas delegátom, personálu UEFA, rozhodcom, médiám, ochranke a VIP hosťom.

 

Digital Fan Park: euro2016.hyundai.com